Första gången med tävlingsgruppen idag. Box jumps, i alla dess former. Vågade hoppa på högsta den här gången, för vissa är det ingenting, för mig är det hur stort som helst. Vågade inte knappt hoppa upp på en stepbräda innan jag började på Factor. När det var dags för enbents hopp höll jag mig till några staplade vikter efter att jag tagit emot mig med knät på lådan. Under teknikdelen jobbade jag på mina ryck. Sen var det front squats och clean&jerk. I nästan två timmar höll vi på, med väldigt mycket vila såklart. 
 
Övade på mina dubbel unders idag under fem minuter, vet ni hur många jag lyckades med?
Noll, zero, null 0! 
Frustrationen som uppstår, bara att nöta vidare.
 
Riktgt roligt, samtidigt som man inser hur mycket man verkligen har att jobba med. Måste verkligen få död på mina hjärnspöken också. Jag är jävligt tacksam över att det är 6 månader till tävling. 
 
 

1 kommentarer

Sofia

30 Dec 2012 22:14

Åh kul kul kul! :D Och du är grym. Vi får ta med hopprep till Stockholm så kan vi öva på double unders på hotellrummet. ;)

Jäkla förkylning, jag är så jävla träningssugen och har all tid i världen juh! Gah!

Svar: Haha ja vi lär ju, börjar tro att jag är ett hopplöst fall :P
Ja det är typiskt att det kommer när man börjar slappna av. Krya!
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej