Februari kan vara den bästa träningsmånaden någonsin. 29 dagar, 29 träningspass. Och ja, självklart har jag haft vilodagar.

Det var inte såå länge sen egentligen, som jag var riktigt tjock. Och nu är jag ett riktigt träningsfreak. Jag har fortfarande en bra bit kvar från mitt lönnfeta, men jag kämpar! Tänk vad livet kan förändras, och det är jag så sjukt tacksam för.

Johanna har frestat mig med några nyttiga bollar ett tag, tänkte att det var dags att testa. Here we go:

3 msk kallt kaffe
1 msk kokosolja
1 dl mandel
1 dl solrosfrön
1 dl dinkelflingor
1 msk torkade blåbär
1 msk torkade tranbär
1 msk flytande honung
2 msk olivolja
2 kaffemått kakao
2 msk vaniljkesella
Och sen kokos till rullningen.

Vill du ha ett ännu nyttigare recept på dessa, eller andra nyttiga tips och recept överhuvudtaget, kika in på http://vagenarmalet.blog.se.

Nu ska jag hänga tvätten, sen njuta av mina förhoppningsvis goda kokosbollar (ja inte alla såklart, men en eller kanske två). Imorgon väntar jobb 9-19 sen Cirkelfys.

4 kommentarer

Fanny

29 Feb 2012 23:02

Ser gott ut. :)

Ha så kul på fysen i morgon, kör för mig också!

Karin

01 Mar 2012 00:32

Smaskens:)

Karin

01 Mar 2012 00:38

Smaskens:)

beciell

01 Mar 2012 00:54

Om du vill ha chansen att vinna ett par Ray Ban solglasögon så läs mitt senaste blogginlägg ;)

Kommentera

Publiceras ej