Har funderar till och från hela dagen idag om jag verkligen skulle träna eller inte, har vart så trött så jag nästan somnade ståendes. Men efter elva timmars jobb, tog jag mig i kragen. Klart som fan jag ska träna!
 
Åkte till Factor med skakiga ben och gjorde, enligt Rikard, mitt bästa pass där hittills. Tog 45kg på frivändningarna(8reps), och satt i princip alla toes to bar. Inga ursäkter, det är bara att köra!
 
Hang clean 5-5-3-5
25kg-35kg-45kg-45kg
 
HC 6
Toes to bar 6
Sprinter sit ups 8/8
 
Är dock inne i en period då jag hatar att äta, gör allt för att slippa det. Inte direkt hungrig och inte alls sugen, gör det bara för att jag måste. Jag är inte orolig för jag gillar mat alldeles för mycket för att sluta äta helt, men är lite rädd att träningen blir lidande. Idag har jag levt på kvarg, fil, smootie och två ägg typ, förutom lite köttfärssås på lunchen. Men som sagt, bara inte träningen blir lidande så gör det inte så mycket. Jag vet att jag kommer äta upp det missade inom en snar framtid :)
 
Imorgon väntar Factor 7.30! Stryp mig långsamt..
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej