Var hem till Johanna efter skolan en sväng, hon höll på och julbakade för fullt inför lördag då hon ska bjuda på adventsmys. Ni kan ju bara ana hur sugen jag är på att börja julstöka jag med, måste försöka ta mig tid på söndag. Julgardinerna sitter uppe åtminstonde.
 
Idag fick jag med mig bästa Jessica på passet.  
 
Warm up
2 laps
Deadlift 10
Squat 10
Mt. climbers 20
-------------------
Deadlift 8-8-5-5-5

10 min
DL 6
Squat jump 12
DL 6
Mt. climbers 30

* 6 tuck jump on the min
 
Rikard tyckte jag fegade idag på marklyften, stannade på 65kg och körde med det under passet. Ja det vart riktigt tungt speciellt med tuck jump som lätt är djävulens påfund. Fy vad jag inte tycker om dom. 
 
Mina fötter domnade bort idag med, trots att jag inte hade dom lyftarskorna. Är det någon som vet vad det kan bero på? Tar lång tid innan känseln kommer tillbaka också. Sparkade av mig skorna under passet och känseln var inte helt tillbaka fören kanske tio minuter efteråt. Blir någonting att googla.
 
Var kvar och svingade lite i lianerna efter passet, övade butterfly - gick sådär, övade vanliga chins - gick sådär, övade toes to bar - gick ganska bra faktiskt, snart sitter dom, Och som bilden visar, handstående - gick väl sådär.
 
 
1. Lek efter passet - nöta nöta handstående 2. D-vitamin och nytt prottepulver införskaffat idag. 340 kr för ett kilo, billigt och bra. 3. Lax med pesto och kvargtäcke tillsammans med
snabbwokade sugar snaps, champinjoner och paprika. 

1 kommentarer

Sofia

01 Dec 2012 13:02

Oj kör du marklyft med 65 kg. Är ju grymt ju! :) Du är duktig. :)

Svar: Har inte maxat marklyft på riktigt, men har tagit 90 kg så 65 är egentligen inte så mycket :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej