Idag efter skolan skulle jag på jakt efter jeans. Gick först till levis och provade jeans till jag var helt svettig, och inget par föll mig riktigt i smaken. Har nå djävulskt svårt att hitta jeans då man ser ut som man gör, feta lår och breda höfter, så var nästan på väg att ge upp. När man sett sig själv i spegeln inne i provhytten är självförtroendet inte på topp! Men gick till solo och hade turen att hitta hela TVÅ par. Sved som fan i plånboken, men hur ofta händer det?

 

                                 Jobbar stenhårt med att mina 21,5% fett, ska bli 22%... NOOOT

Warm up
2 laps
Jump rope - 1 min
Push ups max reps - 15 sek
--------------
Hang clean 5-5-5(3)-5(1)

Hang clean 8
Med ball push up 8
Jump rope 60

Persade frivändningarna, 55 kg! Den känslan, faaan va skönt! Har stått still en evighet känns det som. Klarade även fem varv idag, äntligen släppte det också. Och medan jag sitter och skriver det här, kommer jag på att jag fan gjorde 12 push ups varje varv. Vafan!? Jävla klantskalle. Dessutom lyckades jag sätta två chins i rad, tre gånger. Vilken jävla dag, lätt topp tre fredag någonsin. Tack kroppen <3

Började dagen med en smoothie gjord på kokosmjölk, hallon, blåbär och spenat.

 

 

2 kommentarer

Supernea

28 Sep 2012 21:27

tack till mig då? ditt jeansstöd! ;)

Fanny

01 Oct 2012 23:39

Hahaha! 12.. är jag boven där eller? ;)

Svar: Men jaaa! hahaaha
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej