Var i skolan med mina nya lilla fina, vi kommer bli så bra vänner :) Grupparbete stod på schemat och det känns faktiskt som att det släppte lite idag, skönt! Åkte till Johanna och käkade lite lunch, sen åkte vi till BigP som skulle mäta våran fettprocent. Hade räknat med att ligga på 25-27% så det var lite lite bättre än det iaf, men efter massa prat om insprängt fett så känner jag mig rätt olycklig ändå. 
 
 
Åkte sen till Factor för dagens träning:
 
Warm up
2 laps
Burpee broadjump
Side lunges 3/3
---------------
Front squat 5-5-3-3

10 min
FS 4
3, 6, 9, 12, 15..
Burpees
Chest to bar
 
Detta magiska fjärde varv. Hela denna vecka och nästan hela föregående också, har jag aldrig kommit över fyra varv. Hade en chest to bar kvar för varv fem. Tuck jump? FU! 
 
Hängde på Factor två timmar idag, vad hände? Åkte och handlade sen hem för att tvätta, fixa mat, plocka undan kläder och diska. Nu ska jag sy lite kläder som är trasiga, och klura lite på KLOK uppgiften så den blir klar någon gång. 
 
 
Paprikor med tacofärs och lök till min stora bebis M, och lägg till fetaost och kikärtor i mina.

1 kommentarer

felicia

28 Sep 2012 23:17

va ju superbra fettprocent, sunt och hälsosamt. helt perfekt!

gott middagstips där oxå =D

Svar: nja, jag skulle nog vilja ner lite. men krävs hårt jobb, vet inte riktigt om jag har diciplin för det just nu :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej