Jag var inte direkt laddad och kände mig inte alls stark idag innan maxtestet. Hade planerat att köra mark och power clean. Var dock rätt övertygad om att jag inte skulle öka något då marklyften i onsdags gick så jävla dåligt, kunde knappt rubba 105kg. Frivändningarna var jag också osäker på.

Värmde upp med några lyft på 65kg, ökade till 85kg och sen till 105kg. Här någonstans började nerverna komma krypandes. 110kg - 115kg. Vid 120kg lyftet var jag nervös på riktigt, men det kändes oväntat lätt. Yes! Kände direkt att jag hade 125kg i mig. Sagt och gjort, men den satt djupt inne och jag fick kriga ordentligt. Trodde inte på någon ökning men gick från 115kg till 125kg vilket även innebär att jag har ökat 25kg i mark sen nyår. Det är jag fruktansvärt nöjd med!

Frivändningarna sen gick inte alls, fick inte ens upp 60kg. Men jag kände mig inte allt för besviken över detta, jag vet att jag har den utan problem annars.

Sen var det grill och sol som gällde för hela slanten :) Factor bjöd på grillspett med oxfilé & grönsaker och majskolvar. En helt fantastisk och lyckad tillställning. Stort tack till Rikard, Linn och de andra som har gjort detta. Mycket uppskattat av oss allihopa :)

Imorgon bjuder jag på ett riktigt bildregn, tills dess får ni nöja er med en riktig shitface bild ;)

1 kommentarer

Sofia

29 Apr 2013 08:49

Jäklar vad grym du är! :D

Kommentera

Publiceras ej