Nu känns det äntligen som att jag är på banan igen, helgen satte sina spår. Slockande på soffan vid kvart i åtta igår kväll, saknade till vid halv nio för att sen somna om till kvart över elva. Då var det bara att rulla ur soffan och slänga sig i sängen för att sova vidare.
 
Fredagen började med träning och jobb för att avslutas med skräckkväll med kusinerna. Fredagens frimål bestod av tacos, så jävla gott! Lyckades motstå godisskålen, men några jordgubbar slank ner. FIlmen vi såg var The exorcism of Emily Rose, inte alls så farlig som jag trodde men den har ändå stört min sömn i helgen. Var egentligen inte rädd, men trodde att jag skulle bli det så jag stressade upp mig utifall att. Kan erkänna att jag har sovit med lampan tänd dessa dagar ;)
 
 
 
I lördags hade jag min cheatday och ja, den var riktigt efterlängtad. Efter jobbet firade jag och Maria med spicy och bio - Now you see me. Riktigt bra film, hade hört lite blandat men jag gillade den starkt. Självklart även med godis från Hemmakväll och cola zero.
 
 
Gårdagen bestod även den av jobb, lite häng med Linnea och ja resten står i början på inlägget. Söndagar är även den dagen som jag tycker är jobbigast att hålla schemat på. Söndagen för mig betyder myskväll med film och gotte, det är fruktansvärt svårt för mig att hålla mig ifrån det. Dagarna är det inga problem, det är när kvällen kommer. Jag har äntliten tagit mig i kragen och köpt kromtabletter, hoppas det kan hjälpa mig med mitt (ibland) överjävliga sötsug. 
 
Gårdagens matlåda, extremt mättande.

Kommentera

Publiceras ej