Julmarknaden på Liseberg i fredags var såå mysig. Massa stånd och alldeles för mycket gott att äta. Jag höll mig dock i skinnet och köpte endast en annanas doppad i choklad, herregud vad gott det var. 
 
 
 
Och Carro den jäveln, det första hon gör är att vinna tre kilo choklad. Tre jävla kilo, på första försöket.

Fanns massa söta djur där också, klappade en get bland annat. Eller var det ett får? Jaja, gosig var den iaf. Och massa söta smågrisar. 
 
 
Vi åkte hem vid 22, riktigt slitna tjejer från fredagen. Avslutade kvällen med skräckfilm och jag somnade medan Carro pillade mig i håret. Kanonkväll med andra ord :) 
 
Vi avslutade våran minisemme, där vi började - Pinchos. En fantastisk brunchplanka med bland annat amerikanska pannkakor, äggröra och bacon. Hade fantastiskt roliga dagar i Göteborg och hoppas att vi snart åker tillbaka (Carro!!). 
 
 
Idag har vi äntligen vårat avslutade seminarie i denna kurs vi haft dessa veckor. Fyfan va skönt! Nog att vi har jävligt mycket att revidera plus omtenta, men all stress är borta. Det ska bli fruktansvärt skönt att ha en helledig helg utan att behöva tänka på plugg osv. Ska fira med lucia och sommarfest på fredag - jajamen!
 
Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv för tillfället, ena halvan vill fokusera på träningen, kosten osv, medan den andra sliter i mig och skriker FESTA! Typ. Vi får se hur detta slutar. 
 
Firade dagen med ett pass på Aros, men kände nästan direkt att det inte skulle gå bra. Redan inatt började halsen strula igen, samt att jag har haft ont i kroppen hela dagen. Och ja, passet var absolut inte det bästa. Styrkan är det absolut inget fel på, men flåset. Pulsen slog i taket direkt och jag trodde hjärtat skulle slå ur kroppen. 
 
Teknik : pullup
Styrka :4*5 strikta pullup/viktade pullup
Wod : 12 min av 
5 power clean 
10 burpee box jump 
15 squats 
Varje jämn minut 3 push jerk
 
Lyckades även med min första strikta pull up idag, weeeho! Ja, efter som vanligt ;) Men bättre sent än aldrig. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej