Har fått kämpa ordentligt med sötsuget idag (den tiden på månaden, fukk!), så gjorde mig ett lite matigare mellanmål för att bli av med skiten. Gott var det!
 
Bananpannkaka
1 liten krav banan
1 ägg
lite hasselnötssmör
kanel 
kardemumma
 
 
Jag är så kluven med träningen just nu, jag vill typ inte ens träna.Jag blir lite orolig, vad är det som gör att jag har tappat suget? Har velat fram och tillbaka om jag skulle träna idag eller inte. Jag har vart inställd på att träna då det är en vana, men jag har inte alls kännt mig sugen. Dessutom har jag kört både tisdag och onsdag efter tio dagars vila, men imorgon ska jag köra mitt första pass på två veckor. 
 
På onsdag åker jag som tidigare nämnt till Luleå (ångrar så mycket att jag inte valde att åka på måndag istället) och har pratat lite med Patric idag och han ska försöka hjälpa mig med lite saker. Det ser jag fram emot, mycket! Ska bli riktigt kul att få köra på en annan box :)
 
 
P.S Jag fick VG på tentan, high five!

1 kommentarer

Sofia

28 Feb 2013 20:10

Perfekt mellanmål. Bra! Jag är helt fuck up när det gäller maten. Måste fasen skärpa mig.

Suget att träna kommer tillbaka. Det gör det alltid. Om du vill tvinga dig att träna ändå, eller om du vill vila, det spelar ingen roll. Plötsligt kommer det tillbaka. :)

Svar: Maten är det enda jag håller, jag är förvånad faktiskt.
Det känns helt annorlunda, det känns inte kul längre. Men får se efter passet imorgon hur det känns :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej