Nu kan jag lugna er lite, inget näsblod på hela dagen. Helt fantastiskt bra! Startade dagen (typ) med en kanelbulle, måste vart det som gjorde det. 
 
Warm up
3 laps
Squat 10
Push ups 10
Mt. climbers 20
-------------------
Squat clean 5x5

7 min
Squat clean 5
HR push ups 8
Front squat 8
Chins 5

Rest 1 min

3 min
Squat clean 5
HR push ups 8
 
Jag var så trött i svanken efter marklyften igår, kändes som jag hade en bulle på ryggen så jag inte kunde hålla upp den. Hade nog min sämsta hållning någonsin, men jag skrattade bara åt det. Inga sura miner idag. Sen mot slutet satte jag mig till och med på rumpan, vet inte riktigt vad som hände men jag orkade inte hålla upp mig iaf. Fick beröm sen för att jag ramlade snyggt, haha! Chinsen gick bra idag iaf, nu kan jag göra hela fem stycken i rad utan att greppet sviker mig. 
 
 
Imorgon eftermiddag börjar jag rulla mot storstan för att umgås med Jessica och Sofia hela helgen, äntligen dags för Nike Blast! Som jag längtat.
Fick förövrigt mina nya skor idag, tror det räcker med att en bild säger mer än tusen ord x 4

3 kommentarer

Linnea

31 Jan 2013 21:24

asså fan va bra fotograf!!! kan du tipsa vem det är??? ;)

Svar: vet inte om jag vågar avslöja, då kanske hon inte har tid att fota mig :P
Alexandra Lilja

Annika - strongday.se

31 Jan 2013 21:33

Vad snygg du är! Väldigt piffig :) Ses ev på söndag då!

Svar: Men tack! :)
Alexandra Lilja

Jessica

31 Jan 2013 21:48

Tagga rååå :))

Kommentera

Publiceras ej