Igår önskade jag att det skulle vara clean&jerk på Factor idag och givetvis var det de.
 
Clean and jerk 8-8-5-5-5

8 min
CJ 8 (60/40)
Hr push ups 10 
Chins 8

4 min
CJ 6 
Burpees 8
 
Både C&J och chins, lyckan! Däremot var den inte långvarig, under näst sista femman smäller det till i axeln. Såklart inte höger axel som strulat lite fram och tillbaka ett tag, utan vänster. Det gör inte jätteont så jag slänger ändå på 50kg på sista, men armen viker sig i lyftet. Försöker givetvis igen och då lyckas jag få till det på något vänster men det känns inte helt okej. När passet väl börjar sen har jag inte ens kraft att klara första lyfter, gör några lyckade lyft men måste ändå se mig besegrad efter ett tag. Fortsatte med endast frivändningar och skippade lyftet över huvudet, men även det gjorde ont. Dumt nog gav jag mig inte utan krigade på tiden ut. 
 
Efteråt gjorde det så fruktansvärt ont, tack och lov var Frank och han kände att det var en låsning i nackspärrsmuskeln. Han försökte hjälpa mig få loss den, men det gick inte. Vad jag kan minnas har jag aldrig gråtit av smärta, men idag sprutade tårarna på mig. Och som jag svettades när han höll på, jag bara skakade. 
 
Det har inte blivit mycket bättre nu, kan knappt röra mig. Somnade i soffan för ett tag sen, sen när jag skulle ur den kom jag ingenstans. Tillslut fick jag rulla ut soffan. Och som jag sa till Niclas så var det inte för att jag är tjock utan för att det gör så jävla ont! 
 
Jaha, då blir det väl lite ofrivillig vila nu då. FML! 
 
Exakt där!
Innan träning ● Hatar blodådror så upptäcker jag dessa äckliga idag, huvva! 

1 kommentarer

Niclas

29 Jul 2013 21:19

Rulla ur soffan........ haha :)

Kommentera

Publiceras ej