Självaste Fran var på besök på Factor idag, hade aldrig kört den tidigare så lite nervös var jag.
 
Fran:
21-15-9
Thrusters
Pullups
 
Först gör du 21 thrusters och efter det 21 pullups, sen 15 thrusters osv. Jag hade inget tidsmål idag förutom att klara timecap 10 min. Jag kom tillslut in på 7.09 vilket var helt okej. Däremot var inte inte direkt trött när jag var klar och jag är övertygad om att jag kan göra ett bättre tid, så jag är ändå nöjd med dagen. Nu har jag gjort den så nu vet jag vad som gäller och att jag kan pressa mig själv ganska mycket mer nästa gång. Ser fram emot att testa på den igen om ett tag. 
 
M´s föräldrar bjöd på lunch på Kajplats 9 idag, fiskgryta blev det. Riktigt gott! Dock vågade jag mig inte på musslorna, så de stackarna blev dödade helt i onödan :(
 
Röd markis förstörde färgerna på maten
 
Sedan for vi vidare till mormor för att kika på lite gamla bilder och äta lite jordgubbar. Som att inte det vore nog, så for vi sen till Slagsta för att ta revange mot förra gången då jag bara orkade halva glassen. 
 
Ja nu är det sista rycket innan jag kliver på schemat igen, KBK! :D 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej