Igår startade dagen tidigt med yoga på Factor, ja det är ju verkligen någonting jag behöver gå på regelbundet ;)
 
 
 
Igår var det även första ätardagen på nya schemat och jag hade lagt upp ett eget schema för just denna dag. Men till den stora besvikelsen fick jag inte ens i mig hälften. 
 
Jag hade planerat att jag och mormor skulle äta Max till lunch och sen skulle jag äta kebab till kvällsmat, även slagsta glass var inplanerat sen några dagar tillbaka. Däremellan fanns även godis, chips och kakor på schemat ;)
 
Dagen började med två knäckemackor och fyra ballerina innan yogan. Ute i mormors stuga åt jag en halv smörgås och en bulle, sen när väl var dags för lunch var jag inte ens hungrig. Så en cheeseburgare och en glass fick jag i mig. Och lite godis på stranden. Slagstaglassen jag sett fram emot i flera dagar var jag knappt sugen på och jag fick inte i mig hälften. När det väl var dags för Max (viktigare än kebab) rörde jag knappt pommesen och där var det slut på det roliga. 
 
Ganska misslyckat men ganska skönt, min mage hade nog kaosat ihop annars :)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej