Jag är så bedrövligt dålig på att blogga emellanåt, ber om ursäkt för det. Mycket beror på att jag faktiskt inte har tränat sen i torsdags, min hals gick tyvärr inte att ignorera längre. Eftersom min blogg har fokus på just träningen blir det lätt att den blir lidande när ingen träning förekommer.
 
Det har varit cityfestivalen här i stan och jag har varit där alla tre dagar, måste passa på när det väl händer någonting. Vi har hängt i öltältet mest hela tiden och lyssnat på bland annat Nause, John De Sohn och The Sounds. Jag har kommit i säng runt 3 alla dagar så jag är ganska sliten nu och min hals ska vi inte ens prata om. Träningen kommer dessvärre få vänta i någon dag till tror jag. 
 
 
Jag har även fått en ny granne, världens bästa granne. Vi har seriöst dörrarna två meter ifrån varandra, nu kommer jag inte känna mig så ensam här längre :D Men eftersom hennes säng inte kommer förren imorgon har jag en inneboende tills dess :) 
 
 
Jessicas dörr från mitt kikhål :)

Kommentera

Publiceras ej