Fyra dagar kvar till MK, nervositeten kommer och går. Just nu känns det mest overkligt, tiden har gått så sjukt fort. Nyss var det ett halvår kvar, nu är det fyra dagar. Kommer troligen vara ett riktigt vrak på fredag och lördag. 
 
Var ner på Factor idag och körde lite bar face burpees som faktiskt gick ganska bra efter ett tag förra veckan, men idag. Nej, inte alls. Så sitter jag och är stressad över det, försöker dock tänka att det kommer lösa sig under tävlingen. Kommer troligen inte ens tänka på hur jag gör det. 
 
Det är faktiskt lite svårt att veta hur man ska lägga upp träning,mat, packning osv, jag är ju inte alls någon erfarenhet sen tidigare. 
 
Gladast när jag fick detta 
 
Jag är helt slut på kvällarna nu när jag går och är nervös hela dagarna, jag skulle lätt kunna lägga mig för kvällen nu. Hade redovisning idag också och alla som känner mig vet att det är bland det absolut värsta jag vet. Och jag svettades, som jag svettades, efter att jag hade redovisat. Fick panik och kändes som att jag skulle svimma, lärarna slutade aldrig prata heller. Det var rätt otäckt faktiskt. 

1 kommentarer

Sofia

30 May 2013 11:03

Det kommer gå så jäkla bra. Jag tror på dig och hejar allt jag kan här hemma!

Svar: Jag behöver det verkligen! :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej