Det är helt sjukt, två dagar kvar till MK Open. Två dagar kvar till min första tävling, helt jävla galet. Jag känner mig oväntat lugn faktiskt, men jag inte inte direkt orolig att nervositeten hittar mig inom en snar framtid. Jag borde verkligen packa, men vad ska man ha med sig? Träningskläder för bra och dåligt väder, har knappt nå kläder för dåligt väder. Amino, proteinpulver, tejp, ombyteskläder osv... Borde verkligen ta tag i detta, men vet inte vart jag ska börja. 
 
 
 
Fick ut våra två hemtentor idag som ska vara inne nästa Fredag, förstår inte alls hur jag ska klara dessa. Att dessutom halva fredagen plus hela lördag och söndag försvinner, gör inte saken bättre alls. FML

2 kommentarer

Hvala

30 May 2013 20:29

U can do it sweetheart 😘

Ylva

31 May 2013 12:45

Lycka till!! Kram

Kommentera

Publiceras ej