Det började bra idag, sen gick det bara utför. Tjejen i receptionen berömde mig för att jag var så stark och jag kände mig ganska stark trots träningsvärk i precis hela kroppen. Persade mina squat snatch med 42,5kg, ingenting egentligen jag vet, men jag blir mer och mer säker i den övningen. Sen var det dags för squat clean, missar andra lyftet i varenda set, förutom i sista då jag missar första och sätter andra. På 60kg, det är inte ens speciellt tungt, inte för att missa något lyft. 
Jerksen gick också skit. Note to self: ner med armbågarna och gå under stången. När jag väl får till de så sitter de skitlätt, men kom inte högre än 50kg idag. 
 
Skulle testa på HSPU igen, nötte, nötte och nötte men klarade inte en jävel. Alltså det är så jävla frustrerande, hur dålig får man vara? Nu ska jag köra det efter varje träningspass, till de sitter ordentligt. 
 
Sen när Linn kommer som lillhulken och sätter 80kg squat clean och 70kg jerks. Ja det är då man inser hur brutalt dålig man är och borde lägga ner hela skiten. Linn, du är så jävla grym människa. Bäst. Love you! 
 
INSPIRATION

2 kommentarer

Jessica

13 Nov 2013 21:49

Du är inte dålig, du är grym. Sluta tryck ner dig själv. Se så långt du har kommit. Önskar jag vore hälften så duktig/grym/stark/ som dig <3

Malin

13 Nov 2013 22:22

Nu är du onödigt hård mot dig själv Alex! Se din egna utveckling istället :)

Kommentera

Publiceras ej