Morgonträning har aldrig varit någonting för mig, tills nu. Klockan ringer 0550, jag studsar upp och slänger i mig en banan och aminosyror. Åker sen ner i tid till member för att stretcha och rulla ut ordentligt innan passet börjar. Jag börjar ju bli gammal så det tar lite längre tid att väcka kroppen. 


Är klar strax innan 8 sen är det bara att åka hem och njuta av en rejäl frukost & njuta resten av dagen. 


 Idag är en sån dag förutom att jag sov riktigt kasst inatt, så flög inte direkt upp när klockan ringde. Men väl på plats visste jag att det skulle vara värt det. 

Teknik: Squat clean

Styrka: On the min for 10 min, squat clean 3 & burpees 1

Tabata: Ballslam

Rekat var 50kg & var tveksam på om jag skulle klara av att köra det. Meeen såklart att man inte kan vika ner sig. Snabbast var jag också, körde alla varv på 16 sekunder förutom fjärde 18 sekunder och sista som jag tog på 15 sekunder. Ja idag var jag lite löjligt stolt efteråt (och svettig såklart). 


Skolan större tiden av dagen, eftermiddagen har spenderats på Erikslund med Linnea. Men glömde såklart att handla det jag verkligen åkte dit för göra - alkohol! Senil... 




Kommentera

Publiceras ej