Det var länge sen jag hade såhär pass dålig kosthållning. Allt slinker ner och inte bara det, mycket av det också. Är hungrig konstant och äter därefter. Schemat mitt är sen länge bortglömt. Eller nej, frukost, mellis och lunch håller jag för det mesta, sen spårar det. Igår vart det en baguette och en jävla massa kakor. Idag delade Unionen så lägligt ut gratis kaffe och kanelbulle (var ju tvungen att välja den största, gratis är gott!). 


Jag har dessutom slarvat lite med att ha matlåda med mig till skolan. Restaurangmaten är inte riktigt vad jag och min kropp egentligen behöver.

En positiv sak kan jag bjuda på i alla fall, jag har inte ätit lösgodis på över en månad. Jag lixom som är den största torsken på lösgodis ever. Ja sen har jag ju ersatt det med annat, men ändå. Yeey! 

Det var länge sen jag var såhär missnöjd med min kropp, samtidigt som jag inte har motivationen till att skärpa kosten. Vem ger mig en spark i arslet?! 

Jag har åtminstone fixat massa portionspåsar med köttfärs. Nu har jag egentligen ingenting att skylla på... 



Kommentera

Publiceras ej