Klockan 0638 klev jag innanför dörrarna på member 24 för att hinna rulla ut och stretcha innan passet klockan 7. 

Var lite orolig då jag inte brukar kunna prestera särskilt bra på morgonen, inte alls ärligt talat. Men det gick faktiskt bra och det var riktigt roligt. 

Började med roddintervaller (kondition på morgonen, uuh). Kändes faktiskt bra och som att jag fick ut mycket i mina drag (tävlade med hon som rodde bredvid). 

Teknik: Power clean 10 min att komma upp i den tyngsta möjliga trean. 

4 laps for time
Timecap 18 min

PC 15
Sidoplanka 30 sec
Burpee Box jump 10
KB swings 15
Plankan 30 sec

Hade tänkt att köra på 35kg men han rekommenderade mig att köra på 50kg vilket jag inte tyckte lät som en bra idé. 45kg blev det och 15 stycken blir jävligt tungt. Det var ingen som hann klart 4 varv och jag klarade mitt tredje precis på sekunden. 

Efteråt åkte jag vem och avnjöt en välförtjänt frukost, har aldrig någonsin smakat så bra. 


Dagen har sen bestått av skola och chill i soffan. Blev ingen löpning då det regnade nå djävulskt ute. 

Bjussar på de låtarna som taggar mig allra mest för tillfället. Fest som träning. 

1 kommentarer

Sofia

22 Oct 2013 21:25

Men gött! Hur kändes det att köra där?

Svar: Det var riktigt roligt! :) Skönt med miljöombyte.
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej