Nu är två och en halv veckas nollning (äntligen) över. Slitsamt för kropp och knopp, men fruktansvärt roligt. Nu är verkligheten tillbaka som en käftsmäll och jag saknar redan ovven ;)
 
I fredags var det dags för mig att bli ett år äldre (nu räcker det) och jag hade en fin födelsedag med underbara vänner. Självklart var det nollning på schemat, först speeddejt med MACH sen fredagen den 13e- tema på Kåren. Ramlade i säng vid halv fem för att klockan sen ringde 730 och en dag med studentolympiaden väntade. 
På kvällen hade vi avslutning med våra nollor, så nu är det ettor vi har att göra med. Bränna pannbanden, film från rokkieperioden, frågequiz om oss faddrar osv. Kvällen på Kåren var den roligaste på länge, var överallt och ingenstans. Gick hem relativt tidigt eftersom jobb och kalas väntade igår. 
 
Har fått superfina grejer bland annat de crossfitshortsen jag längtat efter, pengar, presentkort, blommor, armband plus att jag ska få nytt köksbord :) Mer än nöjd och tack till alla inblandande, ni är bäst! <3
 
Mamma överraskade mig ordentligt när jag kom hem
 
Finaste tjejerna överraskade mig med fika
FOLKEfaddrar
Första kvällen  utan ovve på tre veckor
Bästa vänner & bästa fiender
 

Kommentera

Publiceras ej