Har nästan lyckats återhämta mig helt från förkylningen, bara lite skit i hals och näsa som ska bort först. 
Lyckades dra med mig Maria till member24 i måndags för att försöka komma igång lite. Efter två kilometer rodd rann svetten om mig som aldrig förr, ungefär i så bra form var jag. Blev mest lite lek, DU, armhävningar, dips, handstående, plankan osv. 
 
Idag tog jag mig faktiskt iväg till Factor. Låt oss säga såhär, jag kommer nog vara väldigt stel imorgon. 
 
Deadlift 5-5-5-5-5

On the min for 12 min

A: DL 4
Squat 20
Burpees 5

B: DL 10
 
Blev några tunga och sega lyft på 90kg under styrkedelen. Under passet fegade jag på 65kg trots rekade 75kg. Men det räckte gott och väl, jag har mycket att hämta igen från efter förkylningen. 
 
Nu är det sista veckan på nollningen och jag är så jävla taggad. Nu kör vi! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej