Jag tog mig faktiskt upp imorse, tro det eller ej. Jag var rätt trött och ofokuserad, vilket också märktes på träningen. 
 
Rodd, dubbel unders, abmat, kbteknik, ja allt gick bra förutom det jävla hopprepet. Seriöst, varför vill det aldrig samarbeta med mig? Jag var så arg och frusterad så det bara bubblade i hela kroppen, ville både skrika rakt ut och gråta samtidigt som jag stod och slet halvt sönder det där jävla repet. Den känslan alltså, den frustrationen önskar jag inte någon. 
 
Möte i skolan innan upprop pch föreläsning. Jag var så trött och policy&styrning var inte jätteuppmuntrande direkt. Jag känner mig nå djävulskt förvirrad och stressad är bara förnamnet. Föreläsningar, en jävla massa kurslittetur att läsa samtidigt som jag ska hinna med nollningen, träningen och min kost. Att det dessutom pågår en del andra grejer  på sidan om också gör inte saken bättre, tankarna är på många olika håll. 
 
Trots huvudvärk, illamående och känningar i halsen for jag till Factor, det om något borde ju muntra upp :) 
 
Front squat 8-8-5-5-5

12 min
FS 8
HR push ups 14
FS 6
Burpees 8
 
Tog det väldigt lugnt idag, körde på 5 kilo mindre än rekat och gick aldrig tyngre än 45 kilo på styrkedelen. Men det räckte faktiskt. Nu ber jag till gud samtidigt som jag håller alla tummar för att halsen inte bli värre imorgon. Har inte alls tid för det faktiskt. 
 
Innan backracet, inte lika glad efteråt ;) ● Alla bandanas vi slitit med till våra nollor
 

1 kommentarer

jessica

03 Sep 2013 10:23

<3

Kommentera

Publiceras ej