Sittningen igår var riktigt rolig, toga is the shit! Alkoholen flödade till en början och det var väldigt många lambo (man blir uppropad på bordet, så ska man svepa sitt glas medan alla andra sjunger en sång, för att sen själv sjunga och vända glaset upp och ner över huvudet). Och ni som känner mig vet att när jag väl sätter igång, då finns det nästan inget stopp. Som tur var gick kortterminalen sönder precis när jag fick komma fram och beställa (efter typ 25 minuters köande), så då vart jag sur och alkholvägrade. Vilket jag är extremt tacksam för idag. 
 
Runt fem imorse ramlade jag i säng efter en grym kväll!
 
 
Har spenderat hela dagen med två tröttmössor, vi började med en riktigt grym frukost sen jag vi haft djursjukhuset maraton.
 
 
Skröt sen om hur bra jag mådde idag och att jag inte ens var trött, för att fem minuter senare sova som en stock i över en timma i soffan. Givetvis blir man uthängd på insta direkt. 
Men hämden är ljuv säger jag bara, haha
 
 
Nej nu måste jag sova så jag orkar hålla mig vaken i skolan imorgon, sen ska jag faktiskt iväg och träna. 
Lycklig tjej! 

2 kommentarer

Malmö

09 Sep 2013 08:52

Hur orkar du gumman? 😝

jessica

09 Sep 2013 17:44

Meeh, haha. Mupp är vad du är :D

Svar: iihihih :D
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej