Passet idag förstod jag först när jag kom till Factor:
 
Power clean 5-5-3-3-3

12 min
KB swings 8
Split jump 16
Burpees 8

* OTM PC
Start with 12 PC
1 min = 11 PC
2 min = 10 PC
3 min = 9 PC.....

Klockan startade på 12 min och räkande neråt. På minut 12 skulle vi göra tolv PC, minut 11 - elva PC, minut 10 - tio PC osv. Om och när man hade tid kvar till nästa minut var det att börja nöta sig igenom KB. Först varv sex hann jag med alla PC, så ja den övre delen blev 1 varv + en KB. Man kan i princip säga att jag stod och gjorde power cleans i tolv minuter. Om det var jobbigt? Ja! 
 
 Bild från maxtesterna, så.jävla.ful! Haha
 
Idag är det äntligen fredag och det betyder FRIMÅL! Tacofredag it is! 
Frukosten imorgon är såklart redan planerad, tekakor med ost och smör med havssalt <3 Längtar! 
 
 
 Men det bästa av allt hörrni, det är att min bästa kommer hem idag efter en månad i Turkiet. Äntligen grannar igen <3

Kommentera

Publiceras ej