I måndags tog jag och Linnea tåget ner till Halmstad och hennes familj. Hennes pappa visste inte om att vi skulle komma utan han fick sig en ordentlig överraskning. 
 
"Alla som gör någonting busigt räcker upp en hand"
 
Tisdagen längtade jag ju mest efter, Gekås! Alla som känner mig vet ju hur mycket jag gillar Morgan och Ola-Conny, dessutom hade jag aldrig varit där tidigare.
 
"Alla som ska jaga Morgan & Ola-Conny räcker upp en hand"
 
 
Vi kom dit ca 10.15 och vid ett när vi hade gått runt nästan hela varuhuset var vi ganska övertygade om att de inte var på plats, eller att de var på lunch. 
 
 
 
 Typ två steg efter detta ser jag Morgan. Hallå, hela min mage typ knöt sig och Linnea började propsa att jag skulle gå fram till honom, men jag tvärvägrade (haha). Vi skakade hand på att jag skulle gå fram till honom om han var kvar när vi kom upp från källaren. Och ja, det var han ju såklart. Helt skakig och överlycklig (shit va fjantigt det låter, haha), går jag fram och frågar om jag får ta kort med honom. Ja det var inga problem, han slängde armen runt mig och började prata massor. Vart jag kom ifrån, vad jag pluggade, vad man blev osv. Mycket trevlig och jag vart förvånad över att han var så pratglad. 
 
Hur lycklig tjej? Haha

Jag hade inte alls någonting jag skulle shoppa direkt, men hoppsan det blev en hel del (mycket godis;) ! 
 
 
I onsdags hade vi lite sightseeing då jag aldrig varit i Halmstad heller förut. Givetvis Tylösand (mest för M´s skull som är besatt både av Tylösand och Per Gessle). Det var synd att det var lite halvdåligt väder precis när vi var där, men tog givetvis lite turistfoton ändå. 
 
 
 
 
 
Efter stranden for vi förbi PG´s hus och sen vidare för Italiensk glass
 
Imorse ringde klockan 0500 och 0600 satte sig tre muppar i en liten polo för att påbörja resan mot Västerås.
 
Under resan har jag försökt hålla kosten så mycket som möjligt, frukost, första mellanmål, middag och kvällsmål har jag hållt mig till. Det emellan.. nja! Men det har varit värt det, tack alla <3
 
Min mest gillade bild på instagram - stolt! @alexandralilja_

2 kommentarer

Kristina Borodina

22 Aug 2013 21:40

Det var en mycket interresant läsning :) Tack för det! Det låter som om ni hade det roligt:) Fick ni sova över där eller var det bara one day trip? kramar!

Jessica

24 Aug 2013 17:58

Sööt tjej <3

Kommentera

Publiceras ej