Jag hade en skaplig träningsvärk i benen när jag vaknade imorse, men det är ingenting emot vad jag fick efter dagens pass på Factor. Jag måste hålla i min när jag sätter mig ner och benen viker sig med jämna mellanrum. 
Squat clean 5-3-2-2-2
 
Every 30 sec for 5 min
Squat clean 1
-
7 min
Squat clean 1
Lat. Jump 30
Squat clean 2
Chins 8

Mina ben bara skakade så fort jag böjde på dom och jag vart trött fort. Jag saknade även det sista trycket i benen för att orka pressa upp det sista, vilket gjorde att jag missade två lyft i första delen och typ alla på slutet i andra delen. Lat jumps gick inte heller då det inte gick att böja benen i hoppen. 
 
---------------------
 
Idag är tredje dagen på schemat och idag är första gången jag har känt mig hungrig mellan måltiderna. För att inte tala om sötsuget, det är inte lätt när man jobbar omringad av godis i alla möjliga sorter (speciellt när man har en jobbarkompis som går runt och äter ;). Bara att bita ihop, inte långt till fredag nu. 
 
 

1 kommentarer

Sofia

10 Jul 2013 21:40

Jag körde visst min ätardag idag. Så kan det gå. Fokus nu! Heja oss.

Svar: Haha, vart är våran karaktär? ;)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej