Igår besökte jag Factor för första gången på över en vecka, som jag saknat det. 
 
Thrusters 5-5-3-3-3

12 min
Thrusters 4 (60/40)
Burpee push ups 6
Thrusters 2
Chins 12
 

Halsen var inte helt bra kände jag, så jag tog det väldigt lugnt. Men övningarna gick bra, både thrusters och chinsen. Speciellt chinsen, körde butterfly och de flesta kändes super :) 
 
Denna helg är det power meet här i stan, massa aspackade raggare, fina raggarbilar och minst lika många skrothögar som intar Västerås. Börjar man bli gammal när man inte ser tjusningen med det längre? Detta år var första gången på många år som jag inte var nere på torsdagen, igår bara en snabbis men blev inte jätteimponerad ;) Det första jag ser när jag kommer ner är en kille som står på flaket och visar snoppen, nu vet ni ungefär klassen på det hela. Så igår kväll for jag ner på stan för att möta upp Michelle, Linnea och Sandra. Vi kollade på finbilscrusingen innan käk och en sväng på löga. När de andra for hemåt mötte jag upp Maria så hon kunde köpa sockervadd och remmar. Ikväll är det min tur att köpa remmar, som jag längtar ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej