Ett ord: SEMESTER. På fredagar har jag även ett fuskmål att utnyttja, då måste det göras ordentligt ;) 
 
 
 
Detta mål har varit planerat sen förra söndagen typ och riktigt fint satt det! Imorgon har jag lagt upp ett schema för att hinna äta allt jag är sugen på ;) Men först startar morgonen med yoga 845, om min axel känns bättre det vill säga. 
 
Träningsvärken håller än idag! Det var inte med pigga ben jag tog mig igenom dagens thrusters.
 
Thrusters 5-3-2-2-2

Every 30 sec for 5 min
Thrusters 1

7 min
Thrusters 1
HR push ups 10
Thrusters 2
Toes to bar 6
 

Fegade lite med vikterna idag då jag inte riktigt kommer överrens med övningen, får lixom inte till något bra flyt alls. Missade två stycken under första delen och till den andra fick jag plocka av fem kilo. Under passet fick jag även känningar i skuldra/nacke och det bara smällde till efter passet. Kunde inte röra på huvudet så jag fick lite hjälp att rulla ut det och det kändes bättre. Men nu är det tillbaka igen, är helt öm och svullen. Skit också. 
Ska testa mitt hästliniment för att se om det gör saken bättre, hoppas :) 
 

1 kommentarer

Sofia

13 Jul 2013 10:37

Men! Inga skador nu hurru. Häslinnementet skapar ju dock mirakel, jag håller tummarna att det funkar.

Kommentera

Publiceras ej