Har det helt fantastiskt med semester och min familj på besök som annars håller hus i Luleå.  De har även bestämt sig för att stanna lite längre istället för att åka hem imorgon, så jag tänker njuta fullt ut :) Däremot går det lite sisådär med kostschemat måste jag erkänna, men jag känner ingen stress där heller faktiskt.
 
Har haft en heldag på björnön idag, så hoppet om att bli brun detta år hänger kvar.
 
Följer inte schemat mycket ;)
 
 
Men först startade dagen med ett pass på Factor i förmiddags.
 
OH Squat 5-5-5-3-3

12 min
OH squat 6
Split jump 16
OH squat 4
Mt.climbers 30
 
Länge sen med OH squats och mina handleder gick av, typ. I videon ser det dock ganska bra ut, trots att det är i slutet på passet. Däremot slarvar jag med att sträcka ut höften. Hade brorsan, Emilio och Felicia med som stöd idag, riktigt roligt! :) 
 
 
Efter passet - yr och svettig
 

1 kommentarer

Sofia

24 Jul 2013 09:20

Squatsen ser sjukt bra ut! Gött. :D Men det är verkligen ingen skön övning. Haha.

Kommentera

Publiceras ej