Idag slutade jag 14 för att sen stressa hem för att byta om till bikini, hämta upp Malin och sen ut till björnön. Vi hann lägga oss i cirka 30 minuter innan molnen hittade oss, typiskt. For hem och tränade istället, andra passet på typ två veckor. 
 
Tabata Tuesday

Russian twist
Squat jump
Med ball snatch
Split jump
 
Tabataintervaller är 20 sekunders aktivitet och 10 sekunders vila x8. Tror jag hade mjölksyra i varenda kroppsdel när jag gick därifrån. Kunde inte ens backa ut från parkeringen utan fick motorstopp. Vid rödljusen på vägen hem var jag tvungen att trycka ner kopplingsbenet med handen för att det inte skulle vibrera upp allt för mycket. Tecken på ett bra benpass? 
 
 
Typ såhär känner jag just nu, kan inte ens lyfta av benen från bordet utan hjälp.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av världens bästa Håkan Hellström på allsången, får gåshud bara han visar sig. 
& Anton är en riktigt fin bonus ;)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej