Igår var det dags att fira in semestern på riktigt, det vill säga middag på stan med fina tjejer! Vi tog oss ner till Tabazco för trerätters och nått glas vin. Då mådde man :)
 
Sommar, sommar och sol (kjol). & mina fantastiska platforms, älskar dom!
 
Någon fotomodell kommer jag aldrig att bli, hur obekväm tjej? haha
 
Herregud vilken god mat det är, efterätten får tio hallon av fem möjliga.
Varje gång. 
 
 
Hamnade på Karlsson för att hälsa på Johanna. Fantastiska utsikt!
 
Tränade givetvis på förmiddagen, brutalt vad trött jag blev! 
 
Clean and jerk 5-5-5-5-5

12 min of 3, 6, 9, 12, 15...
DL
PC
CJ
200 m, OH bumper
 
Tekniken satt mycket bättre i mina c&j igår, riktigt riktigt skönt! Har fått kämpa på 40kg på sistonde, men igår tog jag 45 kg lätt. Hade velat testa 50kg också, men mina småvikter försvann så hann aldrig. Men jag är nöjd ändå. Löpningen sen då, ja det är bara 200 m, men förbannat jobbiga 200 m. Speciellt när du springer med en viktplatta över huvudet, bjöd inte på någon mjölksyra i axlarna iaf ;) Hann precis klart med mina 9 c&j när det var 10 sekunder kvar, hann inte med sista löpningen. Otur. 

1 kommentarer

Malin

19 Jul 2013 11:11

Skojar du?? Snygg tjej, hey!! :D

Kommentera

Publiceras ej