Gjorde en riktig dundermiss idag. Hade inget eftermiddagsmellis med mig till skolan, vilket gjorde att jag fick i mig det cirka två timmar senare än vanligt. När jag kom hem sög det i magen, jag var helt skakis och benen bar mig knappt. Slängde i mig mellis och dog en kortis i soffan innan jag tvingade mig själv till Member.  Jag se sagt det förr och jag tänker säga det igen, jag är fruktansvärt glad över att jag kommit dit jag är idag. Hade det här varit för något år sen hade jag sett det som en anledning till att stanna hemma i soffan, men inte idag. 

Däremot mådde jag illa redan när jag kom dit och benen var fortfarande skakis. Åkte ner rätt sent så hann bara med setet tunga front squats innan passet började. 

Mina dubbel unders är som bortblåsta, vad fan är det som händer? Fick dock tipset att korta mitt rep ännu mer, så testade lite efter passet och det kändes bättre så vi får väl se. Mådde illa redan under styrkan och jag har aldrig varit så nära att kräkas någonsin. Burpeesarna var ruskigt jobbiga idag, däremot fick jag beröm för mina svingar så det kändes kul. 

Nu på kvällen har kroppen varit helt död, har varit jobbigt att enbart ligga i soffan haha. Imorgon är jag bokad klockan 0700, får se om jag tar mig dit eller om latmasken tar över... 


P.S jag ska vara helt ärlig med er. hade en dipp i kostschemat nu ikväll, allt pga att missen tidigare idag. note to self: glöm inte mellanmål! D.S

1 kommentarer

Sofia

28 Oct 2013 22:17

Haha kostschema vad är det? I Göteborg är det storm, då får man äta vad man vill. Det är en regel! Eller? Typ som godis till mellanmål och popcorn till middag?

Svar: Ja och jag sympatiserar ju med er stackare såklart! ;)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej