Hann med ett förmiddagspass på Factor innan skolan idag. Mina ben är fortfarande inte återhämtade, nästan värre. Herregud vad stel jag är! 
 
Push jerk 5-5-3-3-3

8 min
DL 15
Push jerk 4
KB swings 10
-
Rest 1 min

3 min
KB swings 30
Squat jump 30
Burpees..
 
Det gick ändå ganska bra idag, men marklyften var nå så djävulskt sega med tanke på benen. Fick till några bra jerks också, men det är verkligen en övning jag verkligen måste nöta på! När det var cirka 50 sekunder kvar av andra delen började jag på mina burpees, det var tio riktigt riktigt sega burpees jag tog mig igenom innan tiden rann ut. 
 
Alla försök är bra..
 
 
Det var en väldigt stressad Alexandra som ramlade in på skolan vid ett idag, strax efteråt smög sig huvudvärken från helvetet på. Denna kurs och kursen innan alltså, alla energi försvinner. Önskar de inte ens till min värsta fiende, typ. Motivationen är som bortblåst och finns inte alls inom räckhåll. Jag tog mig dock till member efteråt för att leka loss lite med Niclas och Carro.  
 
Nötte lite frivändningar, 65kg är såååå nära att det är löjligt. Satte den ju här för ett tag sen, men en gång är ingen gång. Sen blev det lite lätta jerks (kändes dock jävligt tunga) och chins innan jag kände mig nöjd och for hem till min extremt efterlängtade måltid. 
 
Avundsjuk? Inte? 
 
Imorgon är det fredag och då jävlar ska jag trycka tacopaj, har längtat i flera veckor! 

Kommentera

Publiceras ej