Nu är det verkligen dags att hitta tillbaka till rutinerna igen, träning, kosten och skolan. Började med ett pass på Factor igår:
 
Squat clean 5-5-3-3-3

12 min
Squat clean 5
Romanian DL 12
Squat clean 3
Split jump 16
 
Ryggen dog totalt och idag har jag träningsvärk i både rygg och rumpa. Jag har faktiskt saknat den känslan. Någonting jag inte har saknat är att kämpa sig tillbaka efter sjukdom och träningsuppehåll (fest efter fest), fyfan i helvete vad tungt det är. 
 
Nöjd, nöjdare Niclas!
 

Är inne i en grym musikperiod nu, så tänkte bjuda på mina bästa: 
 
● Martin Garrix - Animals, Original mix
○ Contiez, Treyy G - Trumpsta, Djuro remix
● Jay-Z, Justin Timberlake - Holy Grail 
○ Kim Cesarion - Undressed
● Will.I.Am, Miley Cyrus - Fall Down
 
 
Ska snart iväg till Intersports VIPkväll, kliar i mina shoppingfingrar. Får se om de har nå skoj :)

Kommentera

Publiceras ej