Denna veckan har varit helt galen och fullproppat med massa aktiviteter. & så trött denna gamla tant har varit (och är!). Smygpremiär på Kåren i tisdags, mottagit våra nya Folkisar, backrace (svepa 20 öl fortast), speeddejt, premiär på Kåren och slutligen Solid Open på dagen igår sen middag med jobbet på kvällen. Denna mängd alkohol brukar jag få i mig på ett år typ, inte fyra dagar. 
 
Nu har jag dock ledsnat lite på att inte ha någon rutin i kosten och så saknar jag träningen. Så igår tog jag mig hem relativt tidigt för att orka upp till träningen idag. Det gick mycket bättre än förväntat, däremot hoppade jag över prowlern då jag inte ville pressa kroppen allt för mycket efter fyra dagar med alkohol. 
 
21 - 15 - 9
HC
Wall balls
Burpees
200 m
 
Kom in på 14.21 som tredje man. 
 
Idag fixade jag även kort på member24. Tanken är att jag innan skolan ska ta mig dit för kondition, rehab och teknikträning, för att efter skolan köra ett pass på Factor. Så imorgon har jag en träningsdejt med bästa Johanna för att jag inte ska kunna sova över tiden. Ikväll ställde jag mig även och fixade matlådor och 13 portionspåsar med köttfärs. Gäller att hålla detta så gott det går trots två veckor kvar på nollningen. 
 
 
Sen en vecka tillbaka är det även bestämt att jag ska hålla mig i från lösgodiset helt och hållet, gärna chips också. Så på mina ätardagar kommer jag unna mig riktigt god mat istället. Än så länge går det riktigt bra, det är bara att bestämma dig! 

Kommentera

Publiceras ej