I fredags lämnade vi in revideringen på grupparbetet, nu är det äntligen dags att bli människa efter denna kurs. Lägga ner tid på träningen igen. 

Firade med ett PB i backsquat, sen firade jag och Carro vidare på Kåren. Temat var lilla sommarfesten möter Lucia. Lika kul som vanligt, men nu är det slutfestat för denna damen! 


I lördags blev jag bjuden på lunch, sen chillade vi framför en film innan jag åkte och myste med Elliot och Marlene en sväng. Åh, hon är så söt! 



Idag åkte jag ner tidigare till Member för att lyfta lite innan passet. Vart lite hopprep och mina DU börjar släppa igen nu, tack som fan för det. Avslutade när jag lyckades öka på mitt PB. Gick över till ryck och Jocke tog sig tid & coachade mig lite. Får jag bara till tekniken bättre så kan jag nog öka en del snart. Men jag körde några lyft på mitt personbästa där med. 

WOD 15 min:
12 deadlift
9 hang clean
6 shoulder to overhead
6 varv löpning 

Körde på ett jämt tempo genom hela passet och det kändes alldeles lagom idag. 


Att sen komma hem till tacos på bordet är ju inte helt fel alltså. Sköna söndag <3

Kommentera

Publiceras ej