Dessa två dagar har gjort mig påmin om varför jag helst inte tränar senare än 18, jag har så fruktansvärt svårt att komma i säng i tid. Nu är klockan tio och jag borde faktiskt sova så att jag orkar upp och plugga imorgon, men nu sitter jag här, pigg som en lärka. Men herregud, vad gnäller jag om? Jag har ju faktiskt fått träna. 
 
A. Teknik: Hang Clean

B. Styrka: 3 HC on the minute i 6 min

C. MetCon 3 varv av:
10  HC @70% av max
10  pull ups
10 burpees
300 m rodd 
 
Ja flås är ju inte min favorit (men ack så nyttigt), men rodden var nog faktiskt det minsta problemet ändå. Idag var det pull ups som tog tid, mina händer är helt trasiga. Kom in på 14.22, vilket var mycket sämre än jag trodde när jag först såg WODen, den var jobbigare än väntat. 
 
Inte bara mina händer som är trasiga..
 
Ja annars händer det inte så mycket i mit liv för tillfället, pluggar, äter, tränar och sover. Kommer som sagt vara så tjock när denna period är över. Eftersom det är så frukstansvärt tråkigt att plugga, måste man ju äta för att liva upp det hela. Och schemat? Nej nej, det orkar jag inte pyssla med nu. 

Kommentera

Publiceras ej