Snart kommer jag förhoppningsvis vara människa igen. Helvetes tentan skrevs i fredags och är helt inställd på omtenta januari. 

Men det är ju inte över ännu, har ett grupparbete som ska in på onsdag. Som vi började med på riktigt idag, så ja vi har spenderat många timmar i skolan idag och lär bli en del imorgon med. 

Tränade sist i fredags och hann slänga in ett pass idag med. 


Istället för jumping pullups körde jag och Sara vanliga kippade. Det tog både tid och kraft, jag har aldrig haft så ont i mina underarmarna någonting. Det var riktigt hemskt! Stackars Sara fick göra det största jobbet, det enda som flöt på för mig var wall balls. 

Ser hur bitig ut som helst på denna bild, haha

På torsdag åker jag, Carro och Isabelle till Göteborg i några dagar också. Träningen har kommit i kläm allt för länge nu, dags för skolan att lugna ner sig lite. Plus att jag måste sluta festa ;) 



1 kommentarer

Micke

06 Dec 2013 10:07

Lycka till!

Kommentera

Publiceras ej