Jag är så fruktansvärt trött på allt som har med skolan att göra nu, hela mitt liv kommer i ofas. Träningen kommer i kläm då jag inte kan lägga ner den tiden jag vill, längtar så mycket efter att få lyfta tungt efter schemat. Kosten behöver vi inte ens prata om, äter allt jag inte ska. Kommer som sagt vara så jävla rund när allt detta är över. Att dessutom sitta stilla inomhus hela dagarna gör mig helt knäpp, huvudet kommer aldrig igång. 

Tog mig åtminstone ner till member för ett pass idag, det såg verkligen inte mycket ut för världen men benen bara sprätte på mig när jag gick därifrån. 

Teknik: front squats

Styrka: 5x front squats on the min for 10 min. 

WOD: 17 min 
3-6-9-12-15...

FS 20kg
Split jump
HR push up

Var fruktansvärt trött i ländryggen idag, så var tvungen att köra med bälte under styrkedelen. Kroppen var allmänt seg så körde på 50kg genom hela förutom de sista två femmorna då jag ökade till 55kg. 

Skrattade nästan när jag såg rekade vikten på front squatsen, inte lika mycket när man kom upp mot 18-21 osv. Riktgt skönt pass och ja, benen känns :) 


Back squats från tävlingen 

Kommentera

Publiceras ej