Tänkte dra ett snabbt inlägg så att ni vet att jag lever, än så länge :) 

Skolan tar döden på mig (oss) och det känns verkligen helt omöjligt. Kan inte ens sova på nätterna för att jag är så stressad. Vill bara ha denna kurs avslutad nu, men lär ju få omtenta i januari sen. Fuck! 

Pre-workout

Efter skolan idag iaf (8-17), tog jag mig till member för dubbelpass. Först teknik - power clean och pull ups, sen passet efteråt. 

Deadlift 5-5-5-2-1

AMRAP 15 min
DL 7 (60% av max)
Squat 15
Sit up 7 
Tuck jump 15
* 3 burpees on the min

Redan på uppvärmningen kände jag mig trött i benen och de var även de som tog slut under passet. Ja, och flåset såklart. Har tappat massa styrka i marklyften, klarar inte ens 110kg nu utan att tappa ryggen. Upp kommer den ju, men det är ju hej ostkrok. 

Tappra krigare


Imorgon var det också roligt pass på member så ska försöka hinna med en pluggpaus. 

Nej nu sova så jag orkar hålla igång imorgon :) 

Kommentera

Publiceras ej