Det är så sjukt mycket som händer nu och bloggen kommer rätt långt ner på listan. Ber om ursäkt för det, men ni klarar er nog bra ändå :) 

I fredags körde jag Factor för första gången på evigheter. Dock var det marklyft, som jag körde på member i torsdags. Ryggen var vidrigt öm och passet var fan tungt. Men efter det tog jag helg med gott samvete - tacos, öl, vin, godis och fotboll med några tjejer i klassen. Blev senare och mer alkohol än det var tänkt så lördagen blev en ofrivillig vilodag. 


Lördagen spenderade jag mestadels i sängen, vilade och kollade på Så mycket bättre. Ken Ring alltså, vilken kille! Var även ut och handlade med Michelle till kvällen. 

Kvällen bestod av födelsedagsfirande för Michelle som senare ledde till utgång. Gick först till BMB (& alla som känner mig vet vad jag tycker om det stället), sen gick jag ut och mötte upp Niclas och Vilborg och ställde oss i kön in till hatten. Men satan så segt det var, massa människor kom ut, men inte fan släppte de in några. Vi började bli otåliga och ville ha sprit så vi gick till Pluto (& alla som känner mig vet vad jag tycker om det stället), sen tyckte vi att fyra tequilashots 0130 på natten var en utmärkt idè! 
Mitt huvud i går morse mådde inte lika utmärkt, låg i sängen till runt 14 tror jag. Det borde säga ganska mycket, haha. När jag hade lite energi tog jag mig till Niclas för bakishäng - pizza och dumma mig 2. Hann äta halva pizzan innan jag låg och dreglade på Niclas soffa, haha. 


Den här dagen har varit riktigt vidrig, vet inte hur många gånger jag somnade under föreläsningen idag. Att jag dessutom har dragit på mig en uvi gör inte saken bättre. 

När dessutom infon om tentan kom, att vi inte kan ha ett fel. Vi får alltså U om vi har ett fel på tentan, det är helt sjukt. Nu kommer jag behöva sitta från morgon till kväll fram till nästa fredag. Så bloggen kommer troligen bli lidande ett tag till. 

Var inte alls sugen på att träna idag, men hann inte avboka så det var bara att ta sig dit. Behöver inte säga så mycket mer om det egentligen, förutom att det var ett riktigt skorpas. Det här med gymnastiska övningar (bland annat HSPU) är verkligen ingenting för mig. Jag vill ha en skivstång med mycket vikt på! 

Men som tur är, mitt i allt detta elände finns min lilla guldklimp. Tack för det <3





Kommentera

Publiceras ej