Är inne i en period då jag verkligen inte trivs med min kropp (vilket jag inte gör annars heller, men iaf på god väg). Både såg och kände mig lönnfet idag. Känns som om kroppen stannat av och inte svarar lika bra på träningen. Vilket är fruktansvärt frustrerande. Vet inte vad jag kan göra mer, förutom att ändra kosten då jag är jävligt slarvig ibland. Men däremot har jag ändå förbättrat mig massor, så borde ändå ge skillnad?!

En guldstjärna till mig dock som tog mig an armgången idag, inte hela, men ändå. Flera gånger också. Har stått där uppe två gånger tidigare och inte vågat.

Drömde att jag var gravid inatt, gick runt och höll mig om magen hela tiden. Och magen den bara växte och växte. När det var nån månad kvar fick jag panik. Sprang runt och skrek att jag ångrade mig, var så rädd att det skulle göra ont. Bådar gott?

Kommentera

Publiceras ej