Igår lyckades jag skrapa ihop två och en halv timmes träning, en och en halv på förmiddagen och en timma på kvällen. 
 
Förmiddagen bestod av squat snatch, squat clean och push jerk. Hade inte en jättebra dag och vart jävligt less mot slutet. Mina lyft över huvudet är så fruktansvärt dåliga och jag får kämpa på alldeles för låga vikter. Dock filmade Linn mig under två lyft, så nu vet jag rätt många fel jag gör. Armbågarna alldeles för högt upp i starten, mer explosiv i lyftet och en djupare split. Egentligen skäms jag för att lägga upp videon, men man kan ju inte vara bäst på allt..
 
 
Riktigt frustrerande är att mina DU började släppa i början på denna vecka, men nu kan jag inte ens göra ett. Ett enda jävla hopp. Vad händer? Har varit så de senaste passen. Det där repet åker i soptunnan snart.. 
 
Jag var inte ett dugg sugen på träning igen sen när det var dags, men det var 15 minuter över tiden för avbokning så det vara bara att ta sig dit. 
 
Var på ett teknikpass och det handlade bara om squats - airsquats, front squats och Overhead squats. Fick inte jättemycket tips själv då det inte fanns så mycket att anmärka på. Men det kändes nyttigt att bara nöta samt att se på de andra. Lyckades även med squat snatch och OH squat på 40 kg, länge sen jag kände mig säker på de vikterna. Kom även fram en kille efter passet och sa att jag var duktig, sweet! :) 
 
Fick känningar i knät efter sista passet igår och det håller i sig än idag, vilket gör mig lite orolig. Det är en slags ilande känsla på utsidan. Passade på att slänga in en vilodag för att vakna upp med ett fräscht knä imorgon :) 
 
Har även problem med kostschemat, det är nu uträknat för att jag tränar 30 minuter om dagen. Vilket gör att jag ligger väligt lågt i kalorier när jag tränar efter schemat. Skulle behöva gå till BigP för att få det justerat, men pengarna räcker inte riktigt till som det är nu. 
 

Kommentera

Publiceras ej