Avslutade kvällen igår på bästa sätt, chevrétoast, ost&kex, New moon och Jessica.
 
 
Var duktigt sliten och sov gott innan 23. När jag vaknade imorse var jag fortfarande bakis, riktigt illa. Ignonerade mina känningar i halsen och tog mig iväg till Factor ändå. Jävligt skönt att svettas ur det sista, nu är jag människa igen. 
 
Squat clean 5-5-5-5-5

Partner workout
20 min

SC 30
Bar facing burpees 20
Push ups 30
Toes to bar 20
 
Körde en trea på 60kg sist, som ändå kändes relativt lätt. Hade velat testa 65kg också, men det hann jag inte med. Körde på rekade 45kg under passet, gaanska nöjd idag. Men som att burpees inte är jobbigt, ska det dessutom vara bar facing. De var dessutom jävligt dryga att köra med lyftarskorna, det misstaget gör jag inte om. 
 
 
Nu ligger i fotöljen, helt matt i kroppen. Länge sen denna känsla infann sig. Malin ligger och sover i soffan, verkligen socialt sällskap. 

1 kommentarer

Sofia

29 Sep 2013 16:11

Snyggt! Du ser grymt stark ut. :)

Svar: Tack! Kan dock inte sluta kolla på videon och se alla fel jag gör ;)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej