Igår vaknade jag med halsont, precis vad man vill tre dagar innan tävling. Det gick som tur var över relativt fort. 

Idag däremot, har det hållt i sig mer eller mindre hela dagen. Har känns bättre nu på kvällen dock, det kommer och går. Men ja, jag ljuger ju om jag säger att jag inte har panik. Skulle ju inte bli ett dugg jävla förvånad om det slår till ordentligt nu, då det inte kunde komma vid ett sämre tillfälle. 

Redan imorgon eftermiddag åker vi mot Norrtälje och Roslagen Open. Jag är faktiskt ganska lugn än så länge, men tvivlar inte på att nervositeten kommer hitta mig ;) 

Som jag tidigare sagt, har ni inget för er på lördag, kom och heja på oss! Vi behöver er :) 

Har nu på kvällskvisten fixat hemmagjorda proteinbars. De vart nå djävulskt goda, men fruktansvärt kladdiga. Hade choklad i hela ansiktet och armarna när jag var klar. Blir nog att äta med kniv och gaffel :) 








Kommentera

Publiceras ej