Sov rätt dåligt inatt då jag oroade mig för halsen. Sista passet innan en vecka i Luleå, snälla gå över. 
Vaknade imorse och kände mig bra i halsen, men istället kände jag mig djävulskt snorig. Kände mig dock inte tung i huvudet, så tog mig till Factor.
 
Push press 5-5-3-3
12 min
 
Push press 3
Burpee push up 8
Abmat 12
 
Kom upp i 40 kg under styrkedelen, men körde på 35 kg under passet. Fick till ett ganska bra flyt under passet, kände inte alls av förkylnigen. Efteråt sved det dock rätt bra i halsen. 
 
Psst, kolla mina varv och jämför med Mathias R ;)
 
 
 
For till framnäs efter träningen och njöt av en sallad och massa jordgubbar. Dock höll jag på att blåsa bort, satan vad jag frös. Övertalade M att bada trots att att jag själv satt med kläder på, inlindad i två handdukar. 
 
 
 
 
Sitter med en kopp kanelte och hoppas på att snoret och min irriterade hals ska ge med sig. Måste sätta igång och packa nu, imorgon blir det som sagt Luleå :)
 

Kommentera

Publiceras ej