Äntligen släppte åtta månaders frustration! Sedan nyårsafton har jag kämpat med att klara 65kg i power clean, jag har varit så nära såå många gånger men aldrig lyckats. 62,5 lyckades jag med sist jag var uppe i Luleå på Holistic, men den där 65an har legat och retats hela tiden. 
 
Idag invigde jag mina nya skor, idag lyckades jag även med mitt nya personbästa i PC - 65kg! Lätt att det har ett sammanhang ;) Majgad så skönt det var. Me so happy! 
 
Power clean 5-5-5-5-5

12 min
PC 6 
Hr push ups 12
Du/su 30/90
* 10 lat.jump on every other min
 

Ja jag är inne i ett lyckorus efter mitt PB och tycker att allting gick jättebra. När jag tänker efter så gick det ganska bra, däremot gick inte mina DU bra alls. Iofs minns jag inte sist jag hoppade och jag är ju sämst på det, men ändå. Jag är helt klart nöjd med dagen :) 
 
 
Jahapp, andra dagen på schemat igen nu då. Igår var det jobbigt, jag var sååå hungrig och lösgodiset på jobbet luktade såå gott vill jag lova. Idag har det också varit jobbigt, regn ute och då vill jag bara ligga inne, glo film och käka godis (men mitt PB smakade bra mycket bättre;). Men vill vara fin får man lida pin, lite jobbigt känns det ändå att det är en kortvecka, imorgon har jag ett frimål sen är det lördag. Ser inte fram emot nästa vecka alls måste jag säga. Men snart är det dags för mitt sista mål, kvarg&bär, sen ska jag skalla kudden. Hårt! 
 
Potatis <3
 

1 kommentarer

Sofia

08 Aug 2013 23:47

Woho! Jag älskar lyckoruset. Känner det ända hit. Bästa känslan. :) Good job!

Kommentera

Publiceras ej