Har inte haft någon bra träningsvecka alls hittills, det vill säga att dagens pass inte heller var något vidare.

Hang clean 5-5-3-3-3

12 min
15-12-9-6

HC
Chins

Then
HC 8
Burpees 12

Direkt när jag såg passet tänkte jag "ja men va bra att jag inte körde både hang clean och chins igår.. Eller?". Så jävla typiskt! Nej men det kändes faktiskt riktigt bra under stykedelen, 60kg, då jag haft problem med tekniken. Men sen under de första chinsen gick båda mina händer upp. Och jag är ju en sån jävla kärring och tycker det gör ont som fan, så jag låter det påverka mig alldeles för mycket. Imorgon blir det vila då jag jobbar heldag, men på fredag måste jag fan lyckas med någonting vettigt!

1 kommentarer

fight4fit

15 Aug 2013 17:58

Lika pissig vecka som mig då. Är sjukt irriterad på mig själv att träningen bara går skit just nu... Men imorrn, då jävlar :)

Svar: Det är så frustrerande! Det gick lite bättre för mig idag, men inte helt nöjd. Hoppas det gick bättre för dig :)
Alexandra Lilja

Kommentera

Publiceras ej